reizen van laere - ombudsdienst

We doen er alles aan om u zo goed mogelijk te adviseren en om uw vakantie te doen slagen. Service is voor ons heel belangrijk maar helaas hebben we niet alles zelf in de hand en kan het zijn dat er toch iets misgaat. En dan weten we dit graag.

Vooraleer u op uw vakantiebestemming aankomt, hebt u al met een aantal mensen van Reizen Van Laere contact gehad:

  • U was op een van onze kantoren om de brochures op te halen, advies te vragen, uw vakantie te reserveren en om uw tickets af te halen.
  • Boekte u een vliegvakantie dan bent u door een van onze chauffeurs naar de luchthaven gebracht ofwel door een taxibedrijf dat met ons samenwerkt in de piekperiodes.
  • Eens op uw bestemming is alles in handen van de touroperator maar ook daar verloopt er misschien iets niet zoals u het gehoopt had.

Hebt u een klacht of bent u over een bepaalde service van Reizen Van Laere niet tevreden? Laat het ons dan weten zodat we hieraan iets kunnen verhelpen.
Mail naar ombudsdienst@reizenvanlaere.be om een vertrouwelijke e-mail te sturen die enkel door de zaakvoerders van Reizen Van Laere gelezen zal worden. U mag gerust zijn: uw bericht zal discreet behandeld worden. Enkel met uw inbreng kunnen we onze service nog verbeteren.

Dank voor uw medewerking !

Was u heel tevreden dan mag u ons dit uiteraard ook even vertellen.